Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako rodilý Hloubětíňák si pamatuji tu obrovskou díru "do metra". Bral jsem jako křivdu, že naše stanice byla zpřístupněna jako poslední, o Kolbenově nemluvě - která tehdy pozbývala smysl vzhledem k úspěšné demokratické likvidaci tradičního ČKD. Asi to byla pomsta za to, že dělňasové volali na Štěpána: "Nejsme malé děti!" - Nebyli. Tak jim to demokracie ukázala, co vlastně jsou. ;-D

To je pro změnu můj politický přívažek k Vašemu přívažku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 201x
Jmenuji se Josef Kutil a jsem ročník 1960. Absolvoval jsem stavební fakultu ČVUT. Víc jak deset let jsem strávil v Inženýringu dopravních staveb a.s. na přípravě a realizace velkých, převážně dopravních staveb v Praze. Na výstavbě metra pracuji dál a snažíme se zahájit stavbu metra D v Praze.

Seznam rubrik