Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J68o32s45e87f 34K63u79t26i93l

12. 9. 2022 20:58

Obsluha Bohnic autobusy je hrozná. Snad by lepší byla obsluha celých Bohnic tramvajemi včetně propojení s Kobylisy, Alespoň by bylo volněji na silnicích. Vzhledem ke stávajícím cenám energií nedokážu říct, co je lacinější.

3 0
možnosti

Tramvaje vyjdou levněji při vysoké přepracované kapacitě na osobokilometr. Což Bohnice, kam jezdí jeden autobus do minuty pravděpodobně budou.

1 0
možnosti
Foto

J45o90s18e52f 43K44u72t24i95l

12. 9. 2022 20:52

Olympijské hry byl nápad jednoho primátora, ale v té době ještě nebyl ve funkci. Můj názor na okruh kolem Prahy v této oblasti bych řešil dle stávajícího návrhu, tj. most přes Vltavu a přes Suchdol.

1 0
možnosti
Foto

J24o29s84e69f 63K27u21t38i58l

12. 9. 2022 20:32

Dobrý den paní Moudrá. Máte pravdu, Bílá skála je vrch nad ulicí Povltavská, kde má vést pokračování tunelu Blanka. O tom jsem si psal, ale toto je Velká skála. Omlouvám se.

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Autor opomenul sen jednoho primátora o olymp. hrách v Praze. Asi proto metro skončilo tam, kde měla být ,,olymp. vesnice";-)

0 0
možnosti
Foto

P.S.:Zajímal by mě i názor autora na starý návrh na obchvat Prahy od Suchdola a odtamtud na přemostění Vltavy:-)

0 0
možnosti

Obsluhovat tak velké sídliště autobusy, které jezdí co minutu je extrémně neefektivní. Bohužel místním vyhovuje, že to jezdí často a zbytek města jim to platí. Náklady na provoz jsou pro běžného občana neviditelné a takto to dopadá.

1 0
možnosti
Foto

Která Bílá skála? Já v těch končinách znám jenom tuhle: https://en.mapy.cz/s/katalolese

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 201x
Jmenuji se Josef Kutil a jsem ročník 1960. Absolvoval jsem stavební fakultu ČVUT. Víc jak deset let jsem strávil v Inženýringu dopravních staveb a.s. na přípravě a realizace velkých, převážně dopravních staveb v Praze. Na výstavbě metra pracuji dál a snažíme se zahájit stavbu metra D v Praze.

Seznam rubrik