Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J61o11s28e65f 14K50u80t92i29l

12. 11. 2022 10:22

Dobrý den pane Kuchto, ano pan Bursík stanici takto nazval. Ale jedete-li dnes kolem stanice je vidět ten obrovský stavební boom. Kdyby se tenkrát neudělala i třeba později, nevím jak by se dnes dolepovala. Pan Bursík je trochu větší demagog než vizionář. Za tehdejším rozhodnutím města nestál primátor sám, ale spousta demografických údajů a doporučení dopravních odborníků. Děkuji

0 0
možnosti

Jedna věc je samotná dopravní stavba metra a druhá věc, na kterou se v Praze pozapomnělo jsou pomocné obslužné stavby.

Řada lidí využívá parkovacích ploch, které si vystavěly obchodní firmy pro své vlastní potřeby - a to i na Černém mostě, ale samotné město vystavělo takových ploch minimum.

;-(

0 0
možnosti
Foto

J24o61s57e54f 84K95u45t47i13l

26. 10. 2022 18:38

Určitě máte pravdu. Chyba města byla v nákupu pozemků na obou stranách ulice Chlumecká. Město vázané směrnicemi je daleko od soukromých investorů v rychlosti i nabídce.Pak už není kde stavět. Děkuji

0 0
možnosti

V souvislosti se stanicí Kolbenova, která se určitý čas jen projížděla, mi utkvěl "vtípek" tehdy známého zeleného politika Bursíka. Nazýval ji - stanice primátora Koukala.:-)

0 0
možnosti
Foto

J94o63s53e97f 89K77u34t69i80l

26. 10. 2022 18:33

Máte pravdu a to ještě nevíte, že před otevřením někdo ukradl sošku Kolbena a narychlo se dával sádrový odlitek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 201x
Jmenuji se Josef Kutil a jsem ročník 1960. Absolvoval jsem stavební fakultu ČVUT. Víc jak deset let jsem strávil v Inženýringu dopravních staveb a.s. na přípravě a realizace velkých, převážně dopravních staveb v Praze. Na výstavbě metra pracuji dál a snažíme se zahájit stavbu metra D v Praze.

Seznam rubrik