Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J28o59s83e21f 62K67u17t82i90l

23. 11. 2022 17:32

Nemusel jsem, ale myslím, že těch 30 Kč, by ordinacím odlehčilo.

0 0
možnosti

Nevím proč jste tam přimotal těch zdravotnických "30Kč". Nejsem obecně proti spoluúčasti, ale tak jak se to dělalo, tak ne. Pamatuji si jak jsem jednou při pravidelné kontrole v oční ambulanci (nemocnice České B.) zachrastil kovovými desetikorunami a lékař je vložil do papírové krabičky, imitace kasičky. Ani u bohatších velkých sousedů se jejich systém neosvědčil. Platili jednorázově 10 Eur jednou čtvrtletně, když šli k lékaři - ne lékaři, ale pojišťovně. Pokud vím tak to také zrušili.

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 201x
Jmenuji se Josef Kutil a jsem ročník 1960. Absolvoval jsem stavební fakultu ČVUT. Víc jak deset let jsem strávil v Inženýringu dopravních staveb a.s. na přípravě a realizace velkých, převážně dopravních staveb v Praze. Na výstavbě metra pracuji dál a snažíme se zahájit stavbu metra D v Praze.

Seznam rubrik