Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Co mě ovšem zaráží, je, že inženýři dopravních staveb z podstatně zelenějších a ekologičtějších měst jako třeba Berlín nebo Amsterdam, si na všudypřítomné ekologické organizace na rozdíl od vás naopak nestěžují vůbec.

A to byl u nás navíc cca před deseti lety upraven stavební zákon, že do staveb můžou mluvit jenom a pouze místní a ne odjinud.

Čímpak to celé asi je, že?

0 1
možnosti
JK

A že by stavbu dálnice za miliardy pohřbil mohutný sesuv půdy z přiléhajícího lomu, to se jim tam taky moc nestává.

0 1
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 201x
Jmenuji se Josef Kutil a jsem ročník 1960. Absolvoval jsem stavební fakultu ČVUT. Víc jak deset let jsem strávil v Inženýringu dopravních staveb a.s. na přípravě a realizace velkých, převážně dopravních staveb v Praze. Na výstavbě metra pracuji dál a snažíme se zahájit stavbu metra D v Praze.

Seznam rubrik