Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
JK
J77i55ř11í 37K34u12b83í26č58e97k
22. 3. 2022 10:00
Co mě ovšem zaráží, je, že inženýři dopravních staveb z podstatně zelenějších a ekologičtějších měst jako třeba Berlín nebo Amsterdam, si na všudypřítomné ekologické organizace na rozdíl od vás naopak nestěžují vůbec.
A to byl u nás navíc cca před deseti lety upraven stavební zákon, že do staveb můžou mluvit jenom a pouze místní a ne odjinud.
Čímpak to celé asi je, že?
0
1
možnosti
JK
J49i97ř11í 86K59u37b56í92č12e49k
22. 3. 2022 10:34
A že by stavbu dálnice za miliardy pohřbil mohutný sesuv půdy z přiléhajícího lomu, to se jim tam taky moc nestává.
0
1
možnosti
- Počet článků 16
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 201x
Jmenuji se Josef Kutil a jsem ročník 1960. Absolvoval jsem stavební fakultu ČVUT. Víc jak deset let jsem strávil v Inženýringu dopravních staveb a.s. na přípravě a realizace velkých, převážně dopravních staveb v Praze. Na výstavbě metra pracuji dál a snažíme se zahájit stavbu metra D v Praze.